fbpx
HOLISTIC HEALTH BY SANNA

Längtar du efter rörelse som helar?

Hej!

I det här blogginlägget tänkte jag ge tre konkreta råd på hur du kan få in din Hjärteträning i vardagen. Men först vill jag berätta med några få rader, för dig som inte redan vet, vad Hjärteträning är.

Hjärteträning skulle liknas vid personlig träning, men skillnaden är att jag använder mig av den fysiska hälsan för att främja den mentala. Hjärteträning frångår helt prestation och fokuserar på välmåendet”.

Längtar du efter mer Hjärteträning i ditt liv? Nedan ger jag dig tre konkreta råd på hur du skulle kunna få in mer Hjärteträning i vardagen:

1) Fundera på ditt VARFÖR. Varför vill du få in mer Hjärteträning i din vardag? Är det för att du vill känna dig starkare mentalt, stressa ner eller för att rensa huvudet? HITTA DITT VARFÖR. Då är det betydligt mycket lättare att det att bli av

2) Fundera på NÄR det skulle passa bäst. Kanske är det på morgonen, i samband med lunchen på jobbet eller kanske är det genom att transportlöpa- eller cykla hem eller till jobbet?

3) Försök att FRÅNGÅ PRESTATIONSTÄNKET. Du behöver inte bli världsmästare och du behöver inte slå några rekord. Du behöver inte heller träna varje dag. Ställ inte för höga krav på dig själv. Tacka dig själv för att du tog dig ut på en promenad eller sprang i 20 minuter- det är tillräckligt. DU är tillräcklig

Har du svårt att få ihop detta på egen hand? Du är inte ensam.

Jag vägleder känslofulla individer till ett aktivare liv som helar inifrån och ut.

Är du en av dem?

Då vill jag ge dig rörelseprogrammet “Från energilös till energirik” som gåva. Du laddar ner det här: https://holistichealthbysanna.se/franenergilostillenergirik/

Med kärlek,
Sanna
https://holistichealthbysanna.se/

Detta inlägg har 2 kommentarer

  1. Intressant inlägg. Definitivt värt att tänka på

    1. Tack!

Kommentera

Stäng meny